Thursday, July 22, 2010

ape nak buat masa off day yek???

Hari ni last keje mlm..... pastu off 3 hari jer.. ape yek nak buat sepanjang off ni, tadi dpt sms yg mengatakan kat carlo rino alamanda ngan mid villey ade sales sampai 70%... bestnya dah lama sgt aku tak pegi menghabiskan duit utk beli bag,,!!!! seingat aku last aku beli bag 3 bulan lepas kot..hahahaha

mcm tu lama sgt ke wina???
lama jugak tu kan..hihihi

tapi aku nak pegi ngan sape.. nak ajak laki aku dia ptg..nak ajak adik aku si net tu, dia pun keje ptg...urghh..urghhh....takpe2 klu dia org tak de pun aku masih boleh pegi jugak, mak ngan anak2 aku kan ade... :) (tetiba tersenyum)


nape ko senyum wina???
entahlah.....

ape2 pon tunggu la nnti aku pegi ke tidak...kang aku update yek bag jenis ape yg aku beli...
Zaaassssss......

No comments:

Post a Comment